wtorek, 19 listopada 2013

Świetlista Siła Aniołów - karty

               


Kart anielskich mam wiele. Wszystkie są szczególne, wyjątkowe i piękne. Jedną z pierwszych talii, którą kupiłam była "Świetlista Siła Aniołów". Jest ona jedna z najbardziej znanych talii tego typu. Talię tę kupiłam wiele lat temu, kiedy szukałam odpowiednich kart anielskich dla siebie. "Upatrzyłam" sobie ją oglądając program Edyty Ostrowskiej - znanej runistki.

Niektórzy nie są do niej do końca przekonani, ponieważ są wśród nich karty aniołów tzw. upadłych, sił lucyferycznych. Jednak ich istnienie jest nieprzypadkowe, gdyż każdy z nas ma ciemną stronę. Dzięki niej wiemy, jak wygląda jasna strona życia. A w kartach pokazują one często, że np. za jakąś sprawą stoi właśnie ktoś nieuczciwy, manipulant, w zależności o co pytamy i jaka zostanie wylosowana karta.

Siedem Anielskich Promieni                                       O książce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz