wtorek, 15 kwietnia 2014

6. Lelahel

 "Bóg Godzien Modlitwy"
"Bóg Chwalebny"
15–20 kwietnia.

Chór: Serafiny
Obszary jego działania: pomaga w kwestii pieniędzy, miłości, intelektu, sprawiedliwości a przede wszystkim zdrowia.
Anioł Wenus
Formacja: Neptuna
Kolor: ciemnoniebieski, zielony
Aktywność godz. 1.40 a 2.00.
Dzień tygodnia: Piątek i niedziela
Kamień: szafir
Czakra: trzeciego oka
Atrybut: kula

Jego motto: „Przebudzać się z miłością i współczuciem”

Jest aniołem, który najczęściej jest wzywany z intencją uzdrowienia, zwłaszcza w chorobach długotrwałych, przy których medycyna „rozkłada ręce”. To Anioł Lekarz, który przemawia do nas poprzez sny i medytację. Poza tym pomaga w uzyskaniu duchowego oświecenia, mądrego wejrzenia w siebie i podejmowania właściwych, rozsądnych decyzji. Opiekuje się ludźmi sztuki, poezji, by mogli dostrzec piękno Wszechświata i wyrazić je w swoich dziełach. Stoi na straży naszego wewnętrznego świata, byśmy umieli otworzyć swoje serce dla tych, którzy na to zasługują. Poza tym wspiera w nauce, w sferze finansowej, pomaga zdobyć sławę w dobrym tego słowa znaczeniu. Ułatwia zrobienie kariery w oświacie, medycynie, naukach ścisłych. Lelahel roztacza niezwykłe światło wokół siebie i na swoich podopiecznych i na tych, którzy go wzywają. Dlatego możemy go prosić o natchnienie, inspirację, pomoc przy tworzeniu dzieł artystycznych, jasność w nauce zwłaszcza przed ważnymi egzaminami, a także o wsparcie w trudnych sprawach. Pomaga zjednoczyć się z Boską Mądrością,  rozwiewa wątpliwości przy podejmowaniu decyzji, obdarza wrażliwością i rozsądkiem. Przynosi poprawę zarówno zdrowia, jak i warunków bytowych.

Osoby urodzone w dniach jego panowania są troskliwe, z wrodzoną intuicją, zdolnościami terapeutycznymi i intelektualnymi.  Chętnie dzielą się swoją wiedzą, obcują ze sztuką i światem artystycznym. Dzięki swojemu aniołowi urodzeniowemu potrafią mądrze wykorzystać swój potencjał i osiągnąć rozgłos zwłaszcza w kwestiach zdrowotnych. Mają w sobie dużo pokory, chętnie udzielają się charytatywnie, wykazują się bystrością umysłu i inetigencją.  Anioł Lelahel dodaje im siły w walce ze złem, obdarza równowagą, poczuciem estetyki i empatią wobec potrzebujących pomocy. Emanują wewnętrznym światłem i niezwykła aurą. Ich wrażliwość może przejawiać się również w odczuwaniu anielskich energii, a ich zainteresowania mogą kierować się w sferę ezoteryki, zwłaszcza astrologii i spirytualizmu. Ten świat ich fascynuje, pociąga i wkracza w ich życie.

Prosi nas byśmy dostrzegali piękno wokół nas i prawdziwe oblicze tego co do nas przychodzi. W swoich działaniach postępuj z rozwagą, mądrością i z pokorą. Bądź otwarty na światło, miłość, wiedzę i przekazy anielskie poprzez sny. Zwracaj uwagę na sny, medytuj, gdyż wtedy możesz usłyszeć odpowiedź od anioła Lelahela.

5. Mahasiah                      7 Achaiach

źródło zdjęć:
www.disciplinasastrales.com.ar
karta z talii "Anioły Kabały" Dariusza Cecudy


4 komentarze:

  1. To mój Anioł. Wszystko, co tu powyżej napisano to jakby o mnie, więc jest On przy mnie. Czuję Jego wsparcie i obecność i jestem Mu za wszystko wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. To Aniol mojego Cudownego Ukochanego. On az promieniuje swiatlem Lelahela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje ze natchnęłam sie na mojego towarzysza życia sługami go cieszę się ze mnie wspiera

    OdpowiedzUsuń