środa, 3 września 2014

33. Yehuiah

"Bóg Wiedzy"
"Bóg Wszechwiedzący"
3 - 7.09 

Chór: Moce
Formacja: Marsa
Planeta: Uran
Barwa:  fiolet
Jego czas godz. 10.40. a 11.00.
Roślina, kadzidło: imbir
Metal: żelazo.
Ośrodek energetyczny: czakra trzeciego oka.
Atrybut: żelazna brama.

Jego motto: Działać z żywością

Yehuiah jest aniołem Mądrości i Wiedzy szeroko rozumianej. Pomaga zrozumieć i rozpoznać wszelkie rzeczy i wykorzystać swoje umiejętności do ochrony własnych planów przed wrogami i nieuczciwością Ochrania przed złem, zastawianymi pułapkami, agresją i chciwością. Obdarza dyplomacją, posłuszeństwem, wiernością, szacunkiem ze strony innych osób. Wspiera przy egzaminach i nauce. Pomaga wzmocnić charakter, wewnętrzną siłę i zapanować nad emocjami. Uczy asertywności, dyscypliny, właściwej oceny ludzi i wydarzeń. 

Przynosi sukces w nauce i pracy, pomaga rozpoznać to co jest ważne i wybierać to co jest dla nas ważne. Ukierunkowuje nas na działalność charytatywną, społeczną i naukową. Dzięki niemu łatwiej nam jest wprowadzić słowa w czyn i mamy pewność, że to co robimy jest zgodne z Boskim Planem. Opiekuje się tym, co wyższe i bardziej szlachetne. Posiada elektryzującą moc wibracyjną, która pomaga zwalczać siły cienia wewnątrz nas i obudzić naszego wewnętrznego Wojownika Światła. 

Urodzonym w dniach swojego panowania ułatwia odkrywanie własnych słabości, wskazuje drogę do ich pozbycia się Są osobami optymistycznymi, przedsiębiorczymi, energicznymi ale subtelnymi. Nie tolerują kłamstwa, oszustwa, zdrad. bojowe i schludne, którzy stoją w dziedzinach administracyjnych. Są stałymi bywalcami wrogowie kłamstwa i zdrady, to dlaczego my nie często otoczony przez wielu ludzi, wolą jakość niż ilość. Racjonalne, kochający, czuły i temperamentu. Obdarzeni są odwagą, konstruktywnością, wyobraźnią, wieloma talentami, silną wolą, wytrwałość, metodyczność, wytrwałością i konsekwencją. Dzięki temu mogą osiągnąć świetne wyniki zarówno na planie duchowym jak i fizycznym.

W negatywnych aspektach są niesubordynowani, buntowniczy, lękliwi. Kieruje nimi strach i wpływy innych osób. Wzniecają kłótnie, rebelie i niezgodę. Nie uznaje żadnych praw moralnych, porządku, hierarchii, autorytetu.

Prosi byśmy zharmonizowali nasze czyny z wolą naszego Boskiego życia i kierunkiem zgodnym z wolą naszej duszy. Najtrudniejsza walka jest ta, którą toczymy sami ze sobą. Nie miejmy złudzeń, gdyż to co widzimy i w co wierzymy nie zawsze odzwierciedla Boską Prawdę. Trzeba nauczyć się rozpoznawać to co jest dla nas dobre i korzystne dla osiągnięcia celu naszej duszy. Anioł Yehuiah będzie nas wspierał w tej drodze dając magnetyczną moc i otworzy przed nami wewnętrzne ograniczenia, zrywając łańcuchy, które blokują nasze ruchy. Naszym zadaniem jest walczyć i wzmacniać swojego ducha i własną wolę. Wykorzystujmy także energie natury i swojego otoczenia i umacniajmy pracę nad sobą.

32. Vasariah                     34 Lehahiah

źródło zdjęć:
ghost-spectre.skyrock.com
Karta z talii "Anioły Kabały" Dariusza Cecudy

1 komentarz:

  1. Kiedy widzę jakąś liczbę, która za mną "chodzi", przywołuję 3krotnie imię anioła danej liczby. Początkowo bez przekonania, bardziej z ciekawości. Ostatnio widzę sekwencję 32-33 i gdy przywołałam imię Vasariah, poczułam lekkość i radość, coś mi kazało wznieść ręce do góry, złożyć nad głową jak do modlitwy i mnóstwo energii spłynęło przez moją głowę, dodam, że nie wiedziałam, że Vasariahowi odpowiada czakra korony, do tego - jest aniołem przynoszącym radość, uwalniającym od trudnych emocji. I dokładnie tak się właśnie stało:) A gdy przywołałam imię Yehuiah, moja uwaga skierowała się automatycznie na czakrę trzeciego oka, ręce rozłożyłam szeroko i poczułam, jakby przepływały przeze mnie jakieś informacje. W tym samym momencie mój kot trącił nosem moją rękę, przeskoczyła między nami naelektryzowana iskierka... Niesamowite. Piszę to, gdyby ktoś, tak jak ja przez długi czas, miał wątpliwości o co chodzi z tymi liczbami i aniołami, i czy to nie jest jakaś wielka bzdura. Nie, nie jest:)

    OdpowiedzUsuń