czwartek, 2 października 2014

Anioł Stróż

Anioł Stróż jest najbardziej znanym i popularnym posłańcem boskim. To jego prosimy najczęsciej o pomoc w każdej sytuacji, ochronę i wsparcie w trudnych chwilach.. To on jest z nami od chwili naszych urodzin i wita nas po Drugiej Stronie gdy pzryjdzie na to czas. O jego energii pisałam rok temu w artykule pt. "Święto Aniołów Stróżów"

Jego energia odpowiada czakrze drugiej i emanuje kolorem pomarańczowym. Należy do grupy naszych aniołów osobistych i ma za zadanie chronić nas w naszej drodze na Ziemi, kierować w stronę Boga, bysmy nie utracili z nim więzi i towarzyszenie naszej duszy zgodnie z planem boskim. Jest aniołem niezwykle kreatywnym, gdyż potrafi poruszać się na wszystkich płaszczyznach, dzięki temu jest w stanie pomóc nam zawsze, gdy tego potrzebujemy.

W książce "Świetlista Siła Aniołów" tak mówi do nas:

"Jestem świetlistym strażnikiem twojego istnienia.
Aniołem, który towarzyszy ci
od początków czasów
aż do kresu twojej ziemskiej drogi.
Otaczam cię świetlistym drganiem
Bożej siły,
ponieważ twoja dusza jest zbyt ciemna i zbyt krucha,
bym mógł zostawić ją na siecie samą.
Jestem twoim przyjacielem, towarzyszem, przewodnikiem, strażnikiem,
kocham cię bezwarunkowo, cieszę się z twojego światła, płaczę nad twoim mrokiem,
strzegę twych dróg.
Gdy mnie przywołujesz, kieruję twoje kroki ku anielskiej sile."

Anioła Stróża  przywołujemy w różny sposób. Czasem wystarczy po prostu zawołać: "Aniele Strożu pomóż!" ale także istnieją słowa, ktorymi możemy poprosić go o ochronę lub wyrazić mu wdzięczność za jego obecność. Taka okazja stwarza się zawsze 2 paśdziernika, który jest dniem Aniołów Stróżów. Dziękować możemy mu przez cały rok i za każdym razem, gdy zwracamy się do niego, lecz w dzisiejszym dniu uhonotujmy jego energię w szczególny sposób. 

W chwili ciszy i skupienia zwróćmy się do naszego anielskiego opiekuna. Niech słowa płyną prosto z serca nawet wtedy, gdy mówimy gotowy tekst.
Na przykład:

Kochany Aniele Stróżu.
Dziękuję Ci za Twoją obecność przy mnie!
Dziękuję, że zawsze jesteś gotów by mnie prowadzić
i pomagać w każdej sytuacji.
Po prostu bądź przy mnie!
Dziękuję Ci za Twoje wierne przewodnictwo,
przyjaźń i ochronę!
Dziękuję Ci, ze jesteś!


źródło zdjęcia:
3.bp.blogspot.com
Karta z talii "Świetlista Siła Aniołów"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz