niedziela, 10 marca 2013

Boscy posłańcy


Anioły są boskimi posłańcami, przyjaznymi pełnymi światła energiami, które chętnie nam pomagają, jeżeli im na to pozwolimy. Ich interwencje zawsze są miłe dla nas, dają poczucie ulgi i spokoju. Anioły prowadzą mnie od wielu lat. Zawsze się do nich zwracam i nigdy się nie zawiodłam. Moje życie z tymi istotami stało się łatwiejsze, prostsze, spokojniejsze. Nie muszę martwić się na zapas, bo gdy poproszę zawsze mi pomagają. Pojawiają się nowe szanse albo czy tzw. okazje, a problemy same się rozwiązują w tak niezwykły sposób, że żaden reżyser by tego nie wymyślił. Można to uznać za cudowny zbieg okoliczności ale ja uważam, że nie ma przypadków. Anioły pokazują nam możliwości, metody rozwiązania codziennych dylematów ale to my musimy podjąć decyzję co wybieramy. 

Co trzeba zrobić by zadziałały? Tylko poprosić. Tylko tyle i aż tyle. Nie bójmy się prosić. Po prostu własnymi słowami, z ufnością opowiedzmy aniołom o swoich troskach i powierzmy im siebie, swoje zmartwienia. Podziękujmy za wysłuchanie i wyraźmy wdzięczność za działanie. Na pewno pomogą. Ja często tak robię. Można na przykład powiedzieć: 


„Przekazuję swoje troski i zmartwienia Bogu i Aniołom. Jestem spokojna.

Wszystko świetnie się układa.”

W mojej pracy z aniołami pomocne są karty anielskie. Jest ich na rynku bardzo dużo. Zawsze są to trafne i właściwe podpowiedzi czy porady. Będę również je prezentowała w tym dziale blogu. Mam nadzieję, że razem ze mną będziecie chcieli poznać energie anielskie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz