niedziela, 31 marca 2013

Przesłanie na dziś

Pierwszy dzień świąt wielkanocnych jest 90 - tym dniem roku. Na ten czas anioły proszą o wybaczenie sobie i innym wszelkie winy. Przebaczenie jest siłą uzdrawiającą. Gdy wobec drugiego człowieka żywimy uraz, mamy do kogoś żal, wtedy cierpimy z tego powodu i robimy krzywdę przede wszytkim sobie. Ludzie nieżyczliwi drugiego człowieka są zamknięci na szczere uczucia, potrzebują miłości i ciepła. Jeżeli ktoś skierował wobec ciebie złe slowa, zrobił Ci krzywdę, chowanie urazy wobec niego nie uzdrowi Twojej duszy. Wybacz takiej osobie i otocz go życzliwościa i światłem. Kierując pozytywne uczucia i myśli wobec drugiego człowieka i wybaczając mu - uzdrawiasz siebie na kilku poziomach:

Uwalniasz siebie od bólu i negatywnych energii, jakie nagromadziły się w Tobie poprzez gniew, złość. Zaczynasz pozytywnie myśleć, z nowym nastawieniem wychodzisz do świata. Przyciągamy to co myslimy i jesteśmy tym co myslimy a wiec wokół nas zaczynają się dziać wydarzenia, które są odbiciem naszych odczuć i wyobrazeń,  Wybaczając sobie i innym uzdrawiasz nie tylko siebie ale i innych na poziomie duchowym. 

"Przebaczam , pozbywając się wszelkie urazy wobec siebie i osób, które wyrządziły mi jakąkolwiek krzywdę słowem, czynem i myślą. Zmieniam starą energię złości na energię uzdrawiajacej miłości. Napełniam moje serce życzliwością, miłością i otaczam tymi uczuciami osoby, które kiedykolwiek mi szkodziły. Jestem wolna od przeszłości. Chętnie wybaczam sobie i innym."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz