środa, 18 września 2013

Archanioł Rafael

Archanioł Rafael zwany też swojsko Rafałem przede wszystkim wspomaga zdrowie. Jest zwierzchnikiem królestwa Archaniołów. Jego zadaniem jest wprowadzanie nas w sztukę leczenia, uczenie wiedzy medyczną, znajomości ziół, metod samouzdrawiania. Możemy go prosić o uzdrowienie siebie, rodziny ale też Ziemi i jej mieszkańców.

Jego imię znaczy "Boski Uzdrowiciel" lub "Boże Uzdrowienie". Jest też Aniołem Uzdrowienia, Nauki i Wiedzy. Uzdrawia ciało, umysł i duszę. Oprócz sfery zdrowotnej rozwija intuicję i umiejętność wizualizacji, usuwając blokady energetyczne i oczyszczając z zastałych energii. Często ukazywany jako anioł ubrany w zielone szaty z laską lub kijem owiniętym przez węża jako symbol uzdrawiania. Ma wiele funkcji i możemy zwracać się do niego w każdej sprawie, która wymaga poprawy.


Archanioł Rafael z talii "Anielska Terapia", według mnie, wspaniale oddaje jego charakter. Gdy proszę go o zdrowie to tak go sobie wyobrażam. Warto prosić go o opiekę w czasie podróży, uzdrawianie wszelkich spraw finansowych, rodzinnych.

Archanioł Rafael pomaga odzyskać zdrowie, wspomaga terapie, otwiera nasze serca na uzdrawianie. Patron przede wszystkim lekarzy, bioterapeutów. Gdy otworzymy się na jego energie, pomoże znaleźć odpowiedniego lekarza, terapię, terapeutę i najlepszy sposób powrotu do zdrowia. Pomaga też dostrzec lekcję płynącą z choroby, nieszczęścia, bólu. Dzięki jego wsparciu łatwiej zaakceptujemy daną sytuację i zrozumiemy, że każde doświadczenie ma swój cel.

Wystarczy tylko go poprosić o pomoc, wyrazić ją i podziękować a potem poddać się jego terapii. Można zapalić zieloną świeczkę, zapalić olejek o zapachu mięty, tymianku, eukaliptusa lub drzewa herbacianego, potem otoczyć się jego szmaragdowozieloną energią i wyobrazić siebie jako zdrową i w pełni sił osobę. Wspomagające w uzdrawianiu są afirmacje, np. "Jestem doskonałą osobą pelną zdrowia i sił", "Jestem szczęśliwa, zdrowa i doświadczam obfitości wszelkiego dobra."

Ja często stosuję mantrę, którą kiedyś znalazłam w książce "Świetlista Siła Aniołów". Jest to skuteczna wspomagająca formułka, która wraz z wizualizacją działa w różnych sytuacjach zdrowotnych.

"Każdy atom i każda komórka mojego bytu promieniuje w świetle Doskonałego!"

Zobacz także: Metatron

źródło zdjęć
1) angels-angelology.com
2) karta z talii "Anielska Terapia"
3) karta z talii "Życie z aniołami"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz