niedziela, 29 września 2013

Święto Archaniołów


Dziś przypada Święto  Archaniołów. Są to posłańcy o szczególnych właściwościach i mają szeroki zakres działania. Przesyłają dary od Boga, ochraniają przed siłami mroku, prowadzą nas, chronią, wskazują drogę, pomagają w róznych sytuacjach życiowych, motywują nas także do działania. Najbardziej znanymi i popularnymi są Archanioł MichałArchanioł Gabriel i Archanioł Rafael. Jest ich znacznie więcej ale dziś, z okazji ich święta warto zrobić rytuał, który jakis czas temu poznałam w programie Ezo Tv i skierowany jest do tych trzech Archaniołów. Prezentowała go Magdalena Rutkowska - Odero, specjalistka od aniołów.

Potrzebne: 3 fioletowe świece 

Pani Magdalena sugerowała, że rano przed rytuałem można pójść do kościoła z prośbą o błogosławieństwo życia i otwarcie się na energię Archanielską ale myślę, że można to także zrobić w zaciszu domowym lub w swoim ulubionym miejscu. Należy wybrać jedną z trzech intencji: zdrowie, uczucia albo finanse. 

Jedna osoba może zrobić rytuał tylko raz w tym dniu – na jedną intencje i dla jednej osoby (np. matka robiąca rytuał w imieniu dziecka nie może już zrobić go w swojej intencji). Należy być samemu w pokoju, skoncentrować się na rytuale, zapewnić sobie ciszę i spokój, można też włączyć muzykę relaksacyjną. Wszystkie formułki można dostosować do własnej sytuacji i wyrazić swoimi słowami.

Pierwszą Świecę – zapalamy dla  Archanioła Michała (odcinanie) 

Wygrawerować na świecy swoje imię, nazwisko, datę urodzenia oraz intencję w zależności od dziedziny można zastosować:
Uczucia: „Odcinam się wszelkich negatywnych związków uczuciowych i partnerskich w moim życiu (ewent. Odcinam się od problemów w związku z .....<konkretna osoba>” 
Finanse: „Odcinam się od wszelkich problemów finansowych, długów i jakichkolwiek strat w moim życiu” 
Zdrowie: „Odcinam się raz na zawsze od <konkretnej choroby>, złego samopoczucia, blokad energetycznych i fizycznych” 

Smarujemy świece oliwą i zapalamy ją w intencji mówiąc: 

„Zapalam święcę dla Archanioła Michała w intencji odcięcia od negatywnych związków uczuciowych i partnerskich w moim życiu. Niech tak się stanie a wiec tak jest”       
lub   
„Zapalam święcę dla Archanioła Michała w intencji odcięcia od wszelkich problemów finansowych. Niech tak się stanie a wiec tak jest”     
lub   
„Zapalam święcę dla Archanioła Michała w intencji odcięcia od wszelkich problemów zdrowotnych. Niech tak się stanie a wiec tak jest”. 

Wzywamy Archanioła Michała mówiąc: 

„Proszę Cię Archaniele Michale o odcięcie wszystkich negatywnych związków, energii, problemów uczuciowych/problemów z samotnością i innych negatywnych rzeczy z mojego życia, niech tak się stanie a wiec tak jest” 
lub 
„Proszę Cię Archaniele Michale o odcięcie wszystkich moich problemów finansowych, niech tak się stanie a wiec tak jest” 

lub
„Proszę Cię Archaniele Michale o odcięcie wszystkich moich problemów zdrowotnych, niech tak się stanie a wiec tak jest”. 

Wyobrażamy sobie ze Archanioła Michała jak stoi za nami i raz na zawsze odcina mieczem wszystkie złe związki, partnerów, złe uczucia, emocje, traumatyczne przeżycia (np. gwałt, molestowanie seksualne)/problemy finansowe/problemy zdrowotne. Wizualizować tak długo aż wszystko zostanie odcięte. 

Następnie podziękować Archaniołowi Michałowi mówiąc: „Archaniele Michale, dziękuję Ci że jestem we wspaniałym związku, jestem szczęśliwa i mam dla kogo żyć/Że mam dobrą pracę i jestem zasobna finansowo/Że jestem zdrowa na ciele i duszy” – w zależności od wybranej intencji. 


Drugą Świecę zapalamy dla Archanioła Rafaela (silne zielone światło - uzdrawianie) 

Również grawerujemy na świecy swoje imię, nazwisko i datę urodzenia oraz piszemy: 

Uczucia: „Uzdrowienie mojego życia uczuciowego, moich relacji, związków i doświadczeń związanych z uczuciami” 
Zdrowie: „Uzdrowienie ciała fizycznego i psychicznego” 
Finanse: „Uzdrowienie moich finansów” 

Smarujemy świece oliwą i zapalamy ją mówiąc: 

„Proszę Cię Archaniele Rafaelu o uzdrowienie moich relacji uczuciowych i aby pojawił się w moim życiu partner, niech tak się stanie a wiec tak jest” 
lub 
„Proszę Cię Archaniele Rafaelu o uzdrowienie moich finansów” lub 
„Proszę Cię Archaniele Rafaelu o uzdrowienie mojego ciała fizycznego i mojej psychiki”. Zawsze na końcu dodajemy „Niech tak się stanie a wiec tak jest” 

Zamykamy oczy i wzywamy Archaniela Rafaela: 

„Proszę Cię Archaniele Rafaelu o przybycie do mojego życia, o uzdrowienie moich spraw uczuciowych i o przyciągnięcie odpowiedniego partnera, niech tak się stanie a wiec tak jest” 
lub: 
„Proszę Cię Archaniele Rafaelu o przybycie do mojego życia i o uzdrowienie moich finansów” 
lub 
„Proszę Cię Archaniele Rafaelu o przybycie do mojego życia i o uzdrowienie mojego ciała”

Wyobrażamy sobie że Archanioła Rafaela stoi za nami i rozświetla zielonym światłem nas, nasza aurę i wszystkie doświadczenia w naszym życiu. 

Na koniec dziękujemy Archaniołowi Rafaelowi „Dziękuje Ci Archaniele Rafaelu za uzdrowienie mojego życia uczuciowego/finansowego/zdrowotnego”

Trzecią Świecę zapalamy dla Archanioła Gabriela (łaski dla nas, wysłuchana modlitwa) 

Jak poprzednio grawerujemy na świecy swoje imię, nazwisko i datę urodzenia oraz piszemy: 

Uczucia: „Jestem w satysfakcjonującym mnie, pełnym wzajemnej miłości związku” 
Zdrowie: „Jestem w pełni zdrowa” 
Finanse: „Jestem bogata/niezależna/zasobna finansowo” itp. 

Smarujemy święcę oliwą i zapalamy ją mówiąc: 

„Archaniele Gabrielu proszę Cię o to byś zaniósł moją modlitwę i zesłał mi łaskę i błogosławieństwo od najwyższego Boga, niech tak się stanie a wiec tak jest” 

Wzywamy Archanioła Gabriela mówiąc: „Wzywam Cię Archaniele Gabrielu i proszę o pomoc w zaniesieniu i wysłuchaniu mojej prośby i o błogosławieństwo od Najwyższego Boga na moje życie” 

Następnie wizualizujemy jak z nieba spływają na nas promienie związane z błogosławieństwem na dalsze życie i jak najdłużej pozostajemy w tej energii. 

Na koniec dziękujemy Archaniołowi Gabrielowi mówiąc: „Dziękuję Ci Archaniele Gabrielu za pomoc w orędowaniu mojej modlitwy i za błogosławieństwo na moje życie.” 

Świece mają wypalić się do końca w pokoju w którym śpimy lub urzędujemy, natomiast pozostałości zbieramy do chusteczki higienicznej i zakopujemy w ziemi.

Źródło zdjęć:
karty pochodzą z talii:
"Świetlista Siła Aniołów"
"Anioły Karmy"
"Wyrocznia Anielska"
"Życie z Aniołami"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz